Termék reklamáció
Reklamálni szeretné a nálunk vásárolt terméket? Nagyon sajnáljuk, hogy problémája adódott a termékünkkel. Egy jó kereskedőt pontosan akkor ismerhet meg, amikor reklamálni szeretne. Mi meg fogjuk mutatni Önnek, hogy mi ilyen kereskedők vagyunk. Kezdjük el közösen!
Az alábbiakban röviden bemutatjuk, hogyan kell eljárni a termék reklamálása során. A teljes információkért kérjük, látogasson el a https://www.tvpotalka.hu/reklamacios-szabalyzat.
Hogyan reklamálhatja az árut
1. Kérjük, töltse ki az alábbi reklamációs űrlapot.
2. A hiba leírásában kérjük, a lehető legrészletesebben írja le a hibát. Legjobb, ha megadja, mikor és hogyan jelentkezik a hiba az árucikken.
3. A reklamált termékhez kérjük, csatolja a vásárlást igazoló dokumentumot (számlát).
4. A csomagban a teljes árucikknek kell lennie. Fontos, hogy a terméket gondosan csomagolja, hogy szállítás közben ne sérüljön.
5. A csomagot kérjük ajánlott küldeményként (utánvéttel nem fogadjuk el) a TV Diely s.r.o., Sibírska 696/12, 911 01 Trenčín, Szlovákia címre küldje. A reklamációval kapcsolatos költségeket mi viseljük.
Megjegyzés: A reklamációt nagyon egyszerűen, a mi költségünkre elküldheti. Csak vigye be a csomagot bármelyik Packeta átvevőhelyre. Adja meg a munkatársnak az egyedi azonosító számunkat: 97666089. Az átvevőhely munkatársa kinyomtatja a címkét, ráragasztja a csomagra, és átadja Önnek a csomag átvételéről szóló igazolást.
A reklamációt igyekszünk a lehető leggyorsabban, legkésőbb azonban 30 napon belül elbírálni.
A reklamáció jogosságát vagy jogtalanságát mindig a gyártó, a szállító vagy más jogosult személy bírálja el. Ne aggódjon a klasszikus bürokrácia miatt, mi mindent felügyelünk.
A reklamáció elismerése esetén az árut:
javítva visszaküldjük
cseréljük ki újra
nem küldjük vissza, hanem a pénzt 14 napon belül visszatérítjük a bankszámlájára.
A * jelöléssel ellátott mezők kitöltése kötelező.
Igyekeztünk a legfontosabbakat leírni. További kérdések esetén kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot.