Reklamációs szabályzat

Ezt a panaszkezelési eljárást a következők szerint adják ki:
TV Diely s.r.o.
Cégjegyzékszám: 56412169
Adószám: 2122299014
VAT: SK2122299014
Székhely: Sibírska 696/12, 911 01 Trenčín
A Trenčín Megyei Bíróság Cégjegyzékébe bejegyezve, Sro részleg, bejegyzési szám: 47290/R
Kapcsolattartási adatok:
email: tvpotalka@tvpotalka.hu
szlovákia telefon: +421 902 39 27 39
Értesítés
A TV cserealkatrészeit, mint például a tápegység, alaplap, t-con, LED háttérvilágítás, TV képernyő stb. csak szakemberrel cserélhető. A biztonsági előírások be nem tartása személyi egészségkárosodást és a berendezés károsodását eredményezheti, és a felhasználó elveszíti a garancia igénybevételének jogát. A telepítést csak megfelelő elektrotechnikai képesítéssel és tapasztalattal rendelkező, hozzáértő személy végezheti, aki a telepítést a vonatkozó biztonsági előírásoknak és szabványoknak megfelelően végzi. Ha Ön nem rendelkezik ilyen képesítéssel, kérjük, forduljon egy szakképzett szervizközponthoz az alkatrész cseréje érdekében. Az eladó nem vállal felelősséget a berendezés nem megfelelő beszereléséért, illetve az ilyen nem megfelelő beszerelés által okozott károkért. A terméket semmilyen módon nem szabad manipulálni vagy módosítani.
Általános rendelkezések
A panaszeljárás a Szlovák Köztársaság hatályos jogszabályaival összhangban készült.
Az eladott dolog hibáira vonatkozó termékre és árura vonatkozó szavatossági felelősség, amelyet a szavatossági idő alatt indokolatlan késedelem nélkül alkalmaztak (a továbbiakban: reklamáció).
Minden megvásárolt termékhez mellékeljük a vásárlást igazoló bizonylatot (számlát).
A vásárlást igazoló bizonylat bemutatása a megfelelő igényérvényesítés előfeltétele.
Az eladott áru hibájáért való felelősségre vonatkozó igényérvényesítés határideje (a továbbiakban: igényérvényesítési határidő) az áru vásárláskori átvételekor kezdődik, és ha az árut nem személyesen veszik át, akkor az áru vevő általi, a fuvarozótól történő átvételének időpontjaként azt az időpontot kell érteni, amikor az árut a vevő átvette.
Jótállási feltételek
A https://www.tvpotalka.hu/ webáruházban található új, nem használt árukra 24 hónap garancia vonatkozik. A használt árukra a garancia 12 hónapra csökken.
A garancia kezdetét a számlán feltüntetett dátum határozza meg.
A jótállási idő az áru átvételének pillanatától kezdődik. A jótállási idő meghosszabbodik azzal az időtartammal, amely alatt a termék garanciális javítás alatt állt addig az időpontig, amíg a vevő a jótállási igényérvényesítési eljárás lezárását követően köteles volt átvenni a terméket.
Az áru cseréje esetén az új jótállási időszak az új áru átvételének időpontjától kezdődik.
Reklamációs eljárás
Kizárólag az Eladótól vásárolt és kifizetett árut lehet reklamálni. A termékszavatosság gyártási és anyaghibákra terjed ki. Az Eladó nem vállal felelősséget a szokásos használatból, nem megfelelő gondosságból, nem megfelelő kezelésből, szándékos károkozásból, mechanikai sérülésből eredő elhasználódásért, valamint az áru olyan hibáiért, amelyekről a Vevő az adásvételi szerződés megkötése előtt tudomást szerzett.
Reklamáció esetén a vevő köteles kitölteni és elküldeni a Reklamációs űrlapot. A probléma részletes leírásában pontosan le kell írni a hibákat, hiányosságokat és a körülményeket, amikor és hogyan a hiba megnyilvánul (a "nem működik" kijelentés nem elegendő). Az Eladó haladéktalanul visszaigazolja a Vevőnek a nyomtatvány kézhezvételét.
A reklamált árut az Eladó székhelyének címére kell küldeni.
A reklamációt a TV Diely s.r.o., Sibírska 696/12, 911 01 Trencsén címre kell elküldeni postai úton - nem utánvéttel. Az utánvétellel küldött árukat nem fogadjuk el.
Megjegyzés: A reklamáció elküldése a mi költségünkre nagyon egyszerű. Csak vigye a csomagot bármelyik Packeta átvételi pontra. Kérjük, adja meg a személyzetnek az egyedi azonosítószámunkat 97666089. Az átvételi pont ügyintézője kinyomtat egy címkét, felragasztja a csomagra és átvételi elismervényt ad Önnek.
Az árunak megfelelően csomagolva kell lennie. Ha az áru a nem megfelelő csomagolás miatt megsérül a szállítás során, az áru visszaküldésre kerül.
Az Eladó értékeli az állított hibát, és dönt a reklamáció jogosságáról, a reklamáció kezelésének módjáról és határidejéről. Amennyiben a reklamációt megalapozatlannak tartja, ezt a tényt a reklamációs jegyzőkönyvben feltünteti, és erről haladéktalanul értesíti a Vevőt.
Az Eladó a panaszt a lehető leggyorsabban, bonyolultabb esetekben a panaszeljárás megindításától számított 30 napon belül köteles feldolgozni. Az Eladó a törvényes határidőn belül értesíti a Vevőt a panasz eredményéről.
A jogos szavatossági igényérvényesítés díjmentes. A jótállási jogosultság megszűnik, ha a hibát a termék mechanikai sérülése, a termék nem megfelelő körülmények között történő használata, vagy a termékhez az arra jogosult személytől eltérő személy által történő beavatkozás okozta. A természeti katasztrófák és a termék nem megfelelő kezelése által okozott hibák szintén nem tartoznak a jótállás hatálya alá.
Javítható hibák
Ha a hiba javítható hiba, a vásárló jogosult a hiba ingyenes kijavítására. Ha a hiba kijavítása nem áll arányban a hiba jellegével, a vevő jogosult az árut más, azonos vagy jobb műszaki jellemzőkkel rendelkező áruval kicserélni.
Nem orvosolható hibák
Ha olyan hiba áll fenn, amely nem javítható, és amely megakadályozza az áru hibátlan áruként való használatát, a vevőnek joga van az áru kicseréltetésére vagy a szerződéstől való elállásra.
Alternatív vitarendezés
1. A vevőnek jogában áll az eladótól jogorvoslatot kérni, ha úgy érzi, hogy az eladó megsértette a jogait, vagy nem a fogyasztó megelégedésére rendezte a panaszát. 2. Ha az eladó a fogyasztói jogainak megsértése miatti jogorvoslati kérelmére nemlegesen válaszolt, vagy 30 napnál hosszabb ideig nem válaszolt a kérelmére, a fogyasztó az alternatív vitarendezésről szóló 391/2015. sz. törvény értelmében javaslatot tehet alternatív vitarendezési szervezethez (a továbbiakban: AVR-szervezet) alternatív vitarendezés kezdeményezésére. A 391/2015. sz. törvény 3. §-a szerint az AVR-szervezetek hatóságok és felhatalmazott jogi személyek. A fogyasztónak joga van választani az AVR-szervezetek között. A fogyasztó a 391/2015 Coll. törvény 12. §-a szerint meghatározott módon nyújthat be javaslatot.
2. Az alternatív vitarendezési szervezetek listája megtalálható a Szlovák Köztársaság Gazdasági Minisztériumának honlapján - http://www.mhsr.sk/. A fent említett honlapon a fogyasztók számára az alternatív vitarendezéssel kapcsolatos egyéb fontos információkat is közzétesznek.
3. Távollevők közötti szerződés vagy az eladó telephelyén kívül kötött szerződés alapján történő termékértékesítés vagy szolgáltatásnyújtás esetén a fogyasztónak joga van arra is, hogy jogorvoslati kérelemmel forduljon az eladóhoz (e-mailben), ha nem elégedett azzal, ahogyan az eladó a panaszát kezelte, vagy ha úgy véli, hogy az eladó megsértette a jogait. Ha az eladó nemleges választ ad erre a kérelemre, vagy nem válaszol az elküldéstől számított 30 napon belül, a fogyasztónak joga van alternatív vitarendezési eljárás kezdeményezésére irányuló javaslatot benyújtani egy alternatív vitarendezési szervezethez (a továbbiakban: AVR-szervezet) a 391/2015. sz. törvény alapján. Az AVR-szervezetek a 391/2015. sz. törvény 3. §-a szerinti szervek és felhatalmazott jogi személyek. A fogyasztó a 391/2015. sz. törvény 12. §-a szerint meghatározott módon a oldalon tehet javaslatot. A fogyasztó az RSO alternatív vitarendezési platformon keresztül is benyújthat javaslatot, amely online elérhető a következő címen: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
4. Az eladó és a fogyasztó közötti szerződésből eredő viták és az e szerződéssel kapcsolatos viták alternatív vitarendezéssel rendezhetők, kivéve a 391/2015 Coll. törvény 1. §-ának (4) bekezdése szerinti vitákat. és azon viták kivételével, amelyek értéke nem haladja meg a 20 EUR-t. Az AVR kezdeményezésére irányuló kérelmet a fent említett törvény 3. §-a szerinti AVR-szervezethez kell benyújtani a kijelölt platformon vagy a formanyomtatványon, amelynek mintája a fent említett törvény 1. mellékletét képezi. Az AVR-szervezet az AVR megindításáért a fogyasztótól legfeljebb 5 EUR (HÉA-t is tartalmazó) díj megfizetését kérheti. Ha több AVR-szervezet is illetékes az AVR-ben, a fogyasztónak joga van kiválasztani, hogy melyikhez nyújtja be a javaslatát. Az alternatív vitarendezés mellett a fogyasztónak jogában áll az ügyben és a joghatóság helye szerint illetékes általános vagy választott bírósághoz fordulni.
Záró rendelkezések
A megrendelés Eladónak történő elküldésével a Vevő megerősíti, hogy megfelelően tájékoztatták az áru igénybevételének feltételeiről és módjáról.
Az Eladó fenntartja magának a jogot a jelen Reklamációs eljárás módosítására.
Trencsénben, 2025.4.28-én.

Kérdés

Bejelentkezés

Elfelejtett jelszó

Ellenőrző kód

i
Adatvédelmi beállítások
Sütiket használunk a weboldal látogatottságának fokozására, teljesítményének elemzésére és a használatra vonatkozó adatok gyűjtésére. Ehhez harmadik féltől származó eszközöket és szolgáltatásokat használhatunk, és az összegyűjtött adatokat továbbíthatjuk az EU-ban, az USA-ban vagy más országokban lévő partnereknek. A "Minden cookie elfogadása" gombra kattintva Ön kijelenti, hogy beleegyezik ebbe a feldolgozásba. Részletes információkat alább talál, illetve beállíthatja a beállításait.

Adatvédelmi nyilatkozat

Részletek megjelenítése
A termék a kosárba került
Folytatni a vásárlást Kosár