A társaság általános szerződési feltételei
I.
Alapvető rendelkezések
1. Ezeket az általános szerződési feltételeket (a továbbiakban: „általános szerződési feltételek") kiadja:
TV Diely s.r.o.
Cégjegyzékszám: 56412169
Adószám: 2122299014
VAT: SK2122299014
Székhely: Sibírska 696/12, 911 01 Trenčín
A Trenčín Megyei Bíróság Cégjegyzékébe bejegyezve, Sro részleg, bejegyzési szám: 47290/R
Kapcsolattartási adatok:
email: tvpotalka@tvpotalka.hu
szlovákia telefon: +421 902 39 27 39
(a továbbiakban: „eladó")
2. Ezek az általános szerződési feltételek szabályozzák az eladó és a fizikai személy között fennálló jogokat és kötelezettségeket, aki vásárlási szerződést köt nem üzleti célból, mint fogyasztó, vagy üzleti tevékenysége keretében (a továbbiakban: „vásárló") a www.tvpotalka.hu internetes oldal webes felületén keresztül (a továbbiakban: „webáruház").
3. Az általános szerződési feltételek rendelkezései a vásárlási szerződés elválaszthatatlan részét képezik. A vásárlási szerződésben tett eltérő megállapodás előnyt élvez az ezen általános szerződési feltételek rendelkezéseivel szemben.
4. Az általános szerződési feltételek és a vásárlási szerződés magyar nyelven kerülnek megkötésre.
II.
Áru és árak információi
1. A televízió alkatrészek, mint a tápegység, alaplap, T-con, LED háttérvilágítás, TV kijelző stb. szakszerű módon kell, hogy cserélve legyenek. A biztonsági előírások be nem tartása egészségügyi veszélyt jelenthet, valamint károsodást okozhat az eszközökben, és a felhasználó elveszíti a jótállás érvényesítésének jogát. A telepítést csak olyan szakember végezheti el, aki megfelelő elektrotechnikai képesítéssel és tapasztalattal rendelkezik, és aki mindent a hatályos biztonsági előírások és szabványok szerint végez el. Ha nem rendelkezik ilyen képesítéssel, kérjük, forduljon szakszervizhez az alkatrész cseréjéhez. Az eladó nem vállal felelősséget a nem szakszerű telepítésért, illetve azokért a károkért, amelyeket az ilyen nem szakszerű telepítés okozhat. Az eszközt nem szabad szakszerűtlenül kezelni vagy módosítani.
2. Az áruval kapcsolatos információk, beleértve az egyes termékek árát és főbb jellemzőit, az internetes áruház katalógusában találhatóak. Az árak tartalmazzák az áfát. Az árak mindaddig érvényesek, amíg azokat az internetes áruházban megjelenítik. Ez a rendelkezés nem zárja ki a vásárlási szerződés egyedi feltételek melletti megkötését.
3. Az internetes áruház katalógusában található termékek bemutatása tájékoztató jellegű, és az eladó nem köteles vásárlási szerződést kötni ezen termékek vonatkozásában.
4. Az internetes áruházban közzétett információk a csomagolási és szállítási költségekről. A csomagolással és szállítással kapcsolatos költségekre vonatkozó információk az internetes áruházban csak abban az esetben érvényesek, ha a terméket Szlovákia területén belül szállítják.
5. Az esetleges kedvezmények nem kombinálhatók a termékek vásárlási árának csökkentésére, kivéve, ha az eladó másként nem állapodik meg a vásárlóval.
III.
Megrendelés és adásvételi szerződés megkötése
1. A vásárlónak a távolsági kommunikációs eszközök használata során felmerült költségeket (internetkapcsolat, telefonhívások költségei) saját költségére kell fedeznie. Ezek a költségek nem haladják meg az alap díjat.
2. A vásárló a következő módokon rendelheti meg a terméket:
- a saját vásárlói fiókján keresztül, amennyiben előzőleg regisztrált az internetes áruházban,
- rendelési űrlap kitöltésével, regisztráció nélkül.
3. A rendelés leadásakor a vásárló kiválasztja a terméket, a termékek darabszámát, a fizetési módot és a szállítást.
4. A rendelés elküldése előtt a vásárlónak lehetősége van ellenőrizni és módosítani az általa megadott adatokat. A rendelést a vásárló az „Rendelés fizetési kötelezettséggel" gombra kattintva küldi el az eladónak. Az eladó azokat az adatokat tekinti helyesnek, amelyeket a vásárló a rendelésben megadott. A rendelés érvényessége a kötelező mezők kitöltésétől és a vásárló általi megerősítéstől függ, hogy megismerkedett az általános szerződési feltételekkel.
5. Az eladó a rendelés kézhezvétele után haladéktalanul visszaigazolást küld a vásárló által megadott email címre. Ez az automatikus visszaigazolás nem minősül a szerződés megkötésének. A visszaigazolás mellékleteként megtalálhatóak az eladó aktuális általános szerződési feltételei. A vásárlási szerződés csak akkor jön létre, amikor az eladó elfogadja a rendelést. A rendelés elfogadásáról szóló értesítést a vásárló email címére küldi el az eladó. / Az eladó a rendelés kézhezvétele után haladéktalanul visszaigazolást küld a vásárló által megadott email címre. Ez a visszaigazolás a szerződés megkötését jelenti. A visszaigazolás mellékleteként megtalálhatók az eladó aktuális általános szerződési feltételei. A vásárlási szerződés a rendelés eladó általi visszaigazolásával jön létre a vásárló email címére.
6. Ha az eladó nem tudja teljesíteni a rendelésben szereplő valamelyik igényt, akkor módosított ajánlatot küld a vásárlónak az ő email címére. A módosított ajánlat új ajánlatnak számít, és a vásárlási szerződés akkor jön létre, amikor a vásárló az ajánlat elfogadását visszaigazolja az eladó számára az általa megadott email címre.
7. Minden rendelés, amelyet az eladó elfogadott, kötelező érvényű. A vásárló a rendelés visszaigazolása előtt törölheti a rendelést. A rendelés törlése telefonon az eladó telefonszámán vagy elektronikus levélben az eladó email címére történhet, amelyeket az általános szerződési feltételek tartalmaznak.
8. Ha nyilvánvaló technikai hiba történt az eladó részéről az árak megjelenítésekor az internetes áruházban vagy a rendelés során, az eladó nem köteles a vásárlónak a nyilvánvalóan hibás áron terméket biztosítani, még akkor sem, ha a vásárlónak automatikus visszaigazolás érkezett a rendelésről az általános szerződési feltételek szerint. Az eladó haladéktalanul tájékoztatja a vásárlót a hibáról, és módosított ajánlatot küld a vásárlónak az ő email címére. A módosított ajánlat új ajánlatnak számít, és a vásárlási szerződés akkor jön létre, amikor a vásárló visszaigazolja az ajánlat elfogadását az eladó számára az ő megadott email címére.
IV.
Vásárlói fiók
1. A vásárló a webáruházban végzett regisztrációval férhet hozzá a vásárlói fiókjához. A vásárló a vásárlói fiókjából rendelhet terméket. A vásárló terméket rendelhet regisztráció nélkül is.
2. A vásárló köteles a vásárlói fiók regisztrálásakor és a termék rendelésekor minden adatot pontosan és valóságnak megfelelően megadni. A vásárló köteles frissíteni a vásárlói fiókban megadott adatokat, ha azok bármikor megváltoznak. Az eladó a vásárló által a vásárlói fiókban és a rendelés során megadott adatokat helyesnek tekinti.
3. A vásárlói fiókhoz való hozzáférés felhasználónévvel és jelszóval van védve. A vásárló köteles titokban tartani a vásárlói fiókhoz való hozzáféréshez szükséges információkat. Az eladó nem vállal felelősséget a vásárlói fiók harmadik fél általi jogosulatlan használatáért.
4. A vásárló nem jogosult harmadik fél számára engedélyezni a vásárlói fiók használatát.
5. Az eladó törölheti a vásárlói fiókot, különösen akkor, ha a vásárló hosszabb ideig nem használja fiókját, vagy ha a vásárló megszegi a vásárlási szerződésben és az általános szerződési feltételekben foglalt kötelezettségeit.
6. A vásárló tudomásul veszi, hogy a vásárlói fiók nem biztos, hogy folyamatosan elérhető, különösen az eladó hardveres és szoftveres eszközeinek, illetve harmadik fél hardveres és szoftveres eszközeinek szükséges karbantartása miatt.
V.
Fizetési feltételek és szállítás
1. A vásárló a vásárlási szerződés alapján a következő módokon fizethet a termékek árának és a szállítással kapcsolatos esetleges költségeknek:
- banki átutalással az eladó bankszámlájára (számlaszám: SK8275000000004034489500),
- online bankkártyás fizetéssel a GoPay fizetési rendszeren keresztül,
- utánvéttel és készpénzes fizetéssel a termék személyes átvételénél.
2. A vásárló köteles a vásárlási árat, valamint a csomagolással és szállítással kapcsolatos költségeket a szerződéses összegben kifizetni. Ha másképp nincs kifejezetten jelezve, a vásárlási ár magában foglalja a szállítási költséget is.
3. Bezhotovnostná fizetés esetén a vásárlási ár a vásárlási szerződés megkötésétől számított 3 napon belül esedékes.
4. Ha bankkártyás fizetést választ, a vásárló az elektronikus fizetési szolgáltató utasításait követve végezheti el a fizetést.
5. Bezhotovnostná fizetés esetén a vásárló fizetési kötelezettsége akkor teljesül, amikor az eladó bankszámláján jóváíródik a megfelelő összeg.
6. Az eladó nem kér előre semmilyen előleget vagy hasonló előzetes fizetést a vásárlótól. A vásárlási ár előre történő kifizetése nem számít előlegnek.
7. A pénztárgép törvény szerint az eladó köteles a vásárlónak nyugtát kiállítani. Ugyanakkor köteles a bevételt online regisztrálni az adóhatóságnál, technikai hiba esetén legkésőbb 48 órán belül.
8. A terméket a vásárlónak a következő módokon szállítjuk:
- a vásárló által a rendelésében megadott címre,
- személyes átvétellel Trenčínben, előzetes egyeztetés alapján.
9. A szállítási módot a vásárló a rendelés leadása során választja ki.
10. A termék szállítási költségei a rendelésben és az eladó rendelés visszaigazolásában találhatóak, attól függően, hogy milyen szállítási módot választott a vásárló. Ha a szállítási módot a vásárló külön kérésére választják, akkor a vásárló viseli a szállítással kapcsolatos esetleges kockázatokat és további költségeket.
11. Ha az eladó a vásárlási szerződés alapján köteles a terméket a vásárló által megadott címre szállítani, akkor a vásárló köteles a terméket átvenni a szállításkor. Ha a vásárló oldaláról a termék szállításának újbóli végrehajtása vagy más szállítási mód szükséges, mint amit a rendelés tartalmazott, akkor a vásárló köteles kifizetni a szállítással kapcsolatos további költségeket.
12. A termék átvételekor a vásárlónak kötelessége ellenőrizni a csomag sértetlenségét, és ha bármilyen sérülést észlel, azt azonnal jelezni kell a szállítónak. Ha a csomag sérülése utal arra, hogy illetéktelenül beavatkoztak a szállítmányba, a vásárló jogosult visszautasítani a csomagot.
13. Az eladó számlát (adóigazolást) állít ki a vásárlónak. Az adóigazolás elektronikus úton kerül elküldésre a vásárló email címére.
14. A vásárló a teljes vásárlási ár, beleértve a szállítási költséget, kifizetésével szerzi meg a termék tulajdonjogát, de legkorábban a termék átvételével. Az eladó felelőssége a véletlen elvesztésért, károsodásért vagy megsemmisülésért a vásárlónál a termék átvételekor, vagy abban az esetben lép életbe, ha a vásárló a vásárlási szerződés ellenére nem vette át a terméket, miközben köteles lett volna azt átvenni.
VI.
Szerződéstől való elállás
1. A vásárló, aki a vásárlási szerződést nem üzleti tevékenysége keretében, mint fogyasztó kötötte, joga van indoklás nélkül elállni a vásárlási szerződéstől.
2. A szerződéstől való elállás határideje 14 nap:
- a termék átvételének napjától,
- ha többféle termék vagy több szállítási részlet szerepel a szerződésben, akkor az utolsó szállítás átvételének napjától,
- ha a szerződésben ismétlődő szállítás szerepel, akkor az első szállítás átvételének napjától.
3. A vásárló nem állhat el a vásárlási szerződéstől az alábbi esetekben:
- szolgáltatásnyújtás, ha az a vásárló előzetes kifejezett beleegyezésével történt a szerződés elállási határideje előtt, és az eladó a szerződés megkötése előtt tájékoztatta a vásárlót arról, hogy ilyen esetben nem állhat el a szerződéstől, és ha a szolgáltatás teljesítésre került,
- olyan termék vagy szolgáltatás szállítása, amelynek ára pénzügyi piaci ingadozásoktól függ, amelyek kívül esnek az eladó akaratán, és amelyek a szerződés elállási határideje alatt előfordulhatnak,
- alkoholos italok szállítása, amelyek ára a szerződéskötéskor volt megállapítva, és amelyeket legfeljebb harminc nap elteltével szállíthatnak, és amelyek ára szintén pénzügyi piacok ingadozása függvénye,
- olyan termék szállítása, amelyet a vásárló kérésére módosítottak, egyedi gyártású termék vagy a vásárló számára kifejezetten előállított termék,
- olyan termék szállítása, amely gyorsan romlandó, vagy olyan termék, amelyet a szállítást követően más termékekkel nem visszavonható módon kevertek össze,
- olyan termék szállítása, amely zárt csomagolásban van, és amelyet az egészség védelme vagy higiéniai okok miatt nem lehet visszaküldeni, és amelynek csomagolását a szállítást követően megbontották,
- hangfelvételek, képi felvételek, hangos képi felvételek, könyvek vagy számítógépes szoftverek szállítása, ha védőcsomagolásban értékesítik, és a vásárló felbontotta ezt a csomagolást,
- újságok, folyóiratok vagy magazinok szállítása, előfizetéses megállapodás alapján történő értékesítés és a védőcsomagolás nélküli könyvek eladása kivételével,
- elektronikus tartalom szállítása más módon, mint anyagi adathordozón, ha a szolgáltatás a vásárló kifejezett beleegyezésével indult, és a vásárló kijelentette, hogy megfelelő tájékoztatást kapott arról, hogy a beleegyezésével elveszíti az elállás jogát.
4. A szerződéstől való elállás határidejének betartása érdekében a vásárlónak a szerződéstől való elállásra vonatkozó űrlapot el kell küldenie a szerződés elállási határideje előtt.
5. Az eladó haladéktalanul megerősíti a vásárló számára a űrlap átvételét.
6. A vásárló, aki elállt a szerződéstől, köteles a terméket az elállást követő 14 napon belül visszaküldeni az eladónak. A vásárló viseli a termék visszaküldésével kapcsolatos költségeket, akkor is, ha a terméket annak jellegénél fogva nem lehet visszaküldeni a szokásos postai úton.
7. Ha a vásárló eláll a szerződéstől, az eladó haladéktalanul, legkésőbb 14 napon belül visszatéríti az összes pénzeszközt, beleértve a szállítási költségeket is, amelyeket a vásárló a vásárlás során fizetett, a vásárló által a visszaküldési űrlapon megadott bankszámlára. Az eladó más módon téríti vissza a pénzeszközöket, ha a vásárló beleegyezik, és ha az nem jelent további költségeket.
8. Ha a vásárló nem a legolcsóbb szállítási módot választotta, amelyet az eladó kínál, az eladó visszatéríti a szállítási költséget, amely megfelel a legolcsóbb szállítási mód költségeinek.
9. Ha a vásárló eláll a vásárlási szerződéstől, az eladó nem köteles visszatéríteni a pénzeszközöket, amíg a vásárló a terméket vissza nem adja, vagy nem bizonyítja, hogy a terméket visszaküldte az eladónak.
10. A vásárlónak a terméket sértetlenül (mechanikai sérülés nélkül, sérült szoftver nélkül, szervizmenübe való beavatkozás nélkül), nem elhasználva és nem szennyezve kell visszaküldenie, és amennyiben lehetséges, az eredeti csomagolásban. A LED háttérvilágítást nem lehet visszaküldeni, mivel a felragasztás után nem lehet eltávolítani anélkül, hogy az ne sérüljön. Az eladó jogosult a terméken történt kár megtérítésére egyoldalúan levonni azt a vásárló visszatérítési igényéből.
11. Az eladó jogosult elállni a vásárlási szerződéstől, ha a készlet elfogyott, a termék nem elérhető, vagy ha a gyártó, importőr vagy beszállító megszüntette a termék gyártását vagy forgalmazását. Az eladó haladéktalanul tájékoztatja a vásárlót az email címén, amelyet a rendelés során megadott, és 14 napon belül visszatéríti az összes pénzeszközt, beleértve a szállítási költségeket is, a vásárló által megadott módon, vagy a vásárló által választott módon.
VII.
Hibás teljesítésből eredő jogok
1. Az eladó felelős a vásárló felé, hogy a termék átvételekor nem rendelkezik hibával. Különösen az eladó felelős a vásárló felé, hogy a termék átvételekor:
- a termék rendelkezik a felek által megegyezett tulajdonságokkal, és ha nincs ilyen megállapodás, olyan tulajdonságokkal rendelkezik, amelyeket az eladó vagy a gyártó leírt, vagy amelyeket a vásárló a termék jellegére és az eladó hirdetése alapján várt,
- a termék megfelel az eladó által megadott célra, amelyre az eladó használni kívánja, vagy ahogyan ezt az adott típusú terméket szokásosan használják,
- a termék megfelel a megállapodott minta vagy előírás minőségének vagy kivitelének, ha az minőségét vagy kivitelét a megállapodott minta vagy előírás szerint határozták meg,
- a termék megfelelő mennyiségben vagy súlyban van,
- a termék megfelel a jogszabályoknak.
2. Ha a hiba a termék átvételétől számított hat hónapon belül jelentkezik, akkor a termék hibásnak tekinthető már a vásárlás pillanatában. A vásárló jogosult érvényesíteni a hibás teljesítésből eredő jogokat, ha a termék hibája a fogyasztói termékek esetében a termék átvételétől számított huszonnégy hónapon belül jelentkezik. Ezen rendelkezés nem alkalmazható azokra a termékekre, amelyeket a vásárló alacsonyabb áron vásárolt a hiba miatt, amelyre az alacsonyabb ár vonatkozik, azokra a termékekre, amelyek használata miatt elhasználódás történt, a használt termékekre a használat vagy elhasználódás mértékéig, amely a termék átvételekor volt, vagy ha a termék jellegéből adódóan ez szükséges.
3. Ha hiba lép fel, a vásárló a következőket kérheti az eladótól:
- ha a hiba eltávolítható:
- a termék hiba nélküli kijavítása ingyenesen,
- a termék cseréje új termékre,
- ha a hiba nem eltávolítható:
- a vásárlási ár megfelelő csökkentése,
- elállás a szerződéstől.
4. A vásárló jogosult elállni a szerződéstől,
- ha a termék olyan hibával rendelkezik, amely nem eltávolítható és amely megakadályozza, hogy a terméket rendeltetésszerűen használhassa,
- ha a vásárló nem tudja rendeltetésszerűen használni a terméket a hiba vagy hibák ismételt megjelenése miatt,
- ha a vásárló nem tudja rendeltetésszerűen használni a terméket a termék több hibája miatt.
5. Az eladó köteles bármelyik üzlethelyiségében vagy székhelyén, ahol a reklamációkat fogadni lehet, elfogadni a reklamációt. A fogyasztó a reklamációt az eladó által kijelölt személynek is benyújthatja. Ha az eladó által kijelölt személy kezeli a reklamációt, akkor ezt a személy csak a termék javításával zárhatja le, más esetekben a reklamációt az eladónak kell továbbítania. Az eladó köteles írásos visszaigazolást adni a vásárlónak arról, hogy mikor érvényesítette a jogát, mi a reklamáció tartalma, és hogy milyen módon kívánja a vásárló a reklamációt érvényesíteni, valamint a reklamáció kezelésének módjáról és időpontjáról, beleértve a javítások elvégzését és annak időtartamát, vagy a reklamáció elutasításának indoklását.
6. Ha a fogyasztó reklamációt nyújt be, az eladó vagy az általa kijelölt munkavállaló köteles tájékoztatni a fogyasztót a hibás teljesítéssel kapcsolatos jogairól. A fogyasztó döntésétől függően, amelyik jogot kíván érvényesíteni a hibás teljesítésből, az eladó vagy általa kijelölt munkavállaló köteles azonnal meghatározni a reklamáció kezelésének módját, összetettebb esetekben legfeljebb három munkanapon belül a reklamáció benyújtása után, és indokolt esetekben, különösen akkor, ha a termék állapotának technikai értékelése szükséges, legfeljebb 30 napon belül a reklamáció benyújtásától számítva. A reklamációt, beleértve a hiba eltávolítását, azonnal kezelni kell, és indokolt esetekben a reklamáció kezelése késlekedhet, de nem haladhatja meg a 30 napot a reklamáció benyújtása után. Ha ez az időszak letelik, az alapvető szerződésszegésnek minősül, és a vásárlónak joga van elállni a szerződéstől, vagy kérheti a termék cseréjét új termékre. A reklamáció érvényesítésének pillanata az a pillanat, amikor a vásárló szándékát kifejezi az eladó felé (a hibás teljesítésből fakadó jog érvényesítése).
7. Az eladó írásban tájékoztatja a vásárlót a reklamáció eredményéről, legkésőbb 30 napon belül a reklamáció benyújtása után.
8. A hibás teljesítésből fakadó jogok nem illetik meg a vásárlót, ha a vásárló már az átvétel előtt tudott arról, hogy a termék hibás, vagy ha a vásárló maga okozta a hibát.
9. Jogos reklamáció esetén a vásárló jogosult arra, hogy a reklamáció érvényesítése során felmerült indokolt költségeket az eladótól visszakapja. Ezt a jogot a vásárló a jótállási időn belül érvényesítheti.
10. A reklamáció és annak kezelése során a vásárlónak joga van a választott módon eljárni, ha több lehetőség is van.
11. A hibás teljesítésből eredő jogok és kötelezettségek a 40/1964 sz. törvény Polgári Törvénykönyv 499-510., 596-600. és 619-627. §-ai, valamint a 250/2007 sz. törvény a fogyasztóvédelemről és annak későbbi módosításai szerint alakulnak.
12. Az eladó reklamációs szabályzata szabályozza a vásárló jogait és kötelezettségeit a hibás teljesítéssel kapcsolatosan.
13. A használt termékek (alkatrészek) garanciája 12 hónap. Az új, nem használt termékek garanciája 24 hónap.
VIII.
Szállítás
1. A szerződő felek minden írásbeli levelezést elektronikus úton is kézbesíthetnek egymásnak.
2. A vásárló az eladónak a vásárlói feltételekben megadott email címére kézbesíti a levelezést. Az eladó a vásárlónak a vásárlói fiókjában vagy a rendelésében megadott email címére küldi a levelezést.
IX.
Bíróságon kívüli viták rendezése
1. A fogyasztó joga van arra, hogy panaszt tegyen az eladónál, ha nem elégedett azzal, ahogyan az eladó kezeli a reklamációját, vagy ha úgy véli, hogy az eladó megsértette a jogait. A fogyasztó jogosult alternatív (bíróságon kívüli) vitarendezési eljárást kezdeményezni, ha az eladó a fent említett panaszra elutasító választ adott, vagy ha nem válaszolt rá 30 napon belül. Ez nem érinti a fogyasztó jogát arra, hogy bírósághoz forduljon.
2. A fogyasztói jogviták bíróságon kívüli rendezésére a Szlovák Kereskedelmi Felügyelőség illetékes, székhelye: Prievozská 32, 827 99 Bratislava, IČO: 17 331 927, amelyet ezen célból a Szlovák Kereskedelmi Felügyelőség, Központi Felügyelő Hivatal, Nemzetközi Kapcsolatok és Alternatív Vitarendezési Osztály, Prievozská 32, 827 99 Bratislava 27 címen kereshet, vagy elektronikus úton az ars@soi.sk vagy adr.@soi.sk email címekre. Weboldal: https://www.soi.sk/. Az online vitarendezési platform, amely elérhető a http://ec.europa.eu/consumers/odr oldalon, szintén használható a vásárló és az eladó közötti vásárlási szerződéses viták rendezésére.
3. Az Európai Fogyasztói Központ Szlovákia, székhelye: Mlynské Nivy 44/a, 827 15 Bratislava, weboldal: http://esc-sr.sk/ az Európai Parlament és Tanács (EU) 524/2013 rendelete alapján az online fogyasztói viták rendezésére szolgáló kapcsolattartó pont.
4. Az eladó jogosult terméket értékesíteni az üzleti engedéllyel. Az üzleti ellenőrzést az illetékes helyi kereskedelmi hivatal végzi. A Szlovák Kereskedelmi Felügyelőség a 250/2007 Z.z. számú törvény szerinti fogyasztóvédelmi szabályok betartásának ellenőrzését végzi a megfelelő keretek között.
X.
Záró rendelkezések
1. Minden megállapodás az eladó és a vásárló között a Szlovák Köztársaság jogrendje szerint érvényes. Ha a vásárlási szerződés nemzetközi elemet tartalmaz, a felek megállapodtak abban, hogy a jogviszony a Szlovák Köztársaság jogának hatálya alá tartozik. Ez nem érinti a fogyasztókat megillető jogokat a kötelező érvényű jogszabályok alapján.
2. Az eladó nem köteles semmilyen magatartási kódexhez alkalmazkodni a Szlovák Köztársaság 250/2007 Z.z. számú törvénye értelmében, a fogyasztóvédelemről szóló későbbi módosításokkal.
3. Az eladó tulajdonában maradnak az összes jog a weboldalára vonatkozóan, különösen a tartalom, beleértve az oldal elrendezését, fényképeket, videókat, grafikákat, védjegyeket, logókat és egyéb tartalmakat és elemeket. Tilos a weboldal vagy annak bármely részének másolása, módosítása vagy más módon történő használata az eladó engedélye nélkül.
4. Az eladó nem vállal felelősséget a hibákért, amelyek harmadik személyek általi beavatkozás vagy az internetes áruház nem rendeltetésszerű használata következtében keletkeznek. A vásárló nem használhat olyan módszereket, amelyek negatívan befolyásolják az internetes áruház működését, és nem végezhet olyan tevékenységet, amely lehetővé tenné számára, hogy jogellenesen beavatkozzon vagy jogellenesen használja a programokat vagy egyéb összetevőket, amelyek az internetes áruház részét képezik, és nem használhatja az internetes áruházat vagy annak részeit vagy szoftverét olyan módon, amely ellentétes annak rendeltetésével vagy céljával.
5. A vásárlási szerződés és az üzleti feltételek az eladónál elektronikus formában archiválva vannak, és nem nyilvánosan elérhetőek.
6. Az eladó jogosult módosítani vagy kiegészíteni az üzleti feltételeket. Ez a rendelkezés nem érinti a korábbi üzleti feltételek érvényességi ideje alatt keletkezett jogokat és kötelezettségeket.
7. Az üzleti feltételek melléklete egy minta visszalépési űrlapot tartalmaz.
Trencsénben, 2025.4.28-én.